Etiketter

,

… För andra gången!

I går och i dag har jag ätit enbart frukt. Tyvärr. Jag har fått konstiga cravings till och med efter kött om jag ser någon äta det, haha! Faktiskt är jag vegan. Det går ut på att jag häller i mig ett salt tillsammans med vatten inom 20 min och sedan äter man frukt hela den dagen och dagen efter.

Jag gjorde det en extra gång, eftersom det gav så bra resultat förra gången. Fast fan vad hungrig jag är! Jag vill trycka i mig allt jag ser. Kind of. För jag tänker nästan uteslutande på mat. Men mina besvär med IBS – exempelvis uppsvälldhet och förstoppning – har nästan helt gått bort. Helt underbart!

Dock så har jag förberett mig. I morgon till frukost har jag köpt en fralla för jag tänker fan i mig inte äta fruktsallad som jag brukar.

Wish me luck!

