I går var jag på MISA-möte för första gången på det nya året. Jag har inte varit där sedan innan jag åkte till Teneriffa. Efter mötet hade jag ett ”hål” på ett par timmar innan jag skulle träffa Ylle. <3  Jag kom hem typ halv elva på kvällen, haha. Jag mådde tyvärr skit i går kväll i samband när jag kom hem, men det orkar jag inte gå in på. Det hade inte att göra med någonting som hände mig under dagen.

Jag var trött som fan när jag blev väckt i morse, så jag sov en timme extra. Fan, jag orkar inte vara ledig om det. Så nej, jag gillar verkligen inte förändringar. Snart har jag varit ledig en månad. Jag orkar inte vara ledig mer! Tur att jag börjar praktiken på tisdag igen.

Nu sitter jag i min säng med en kopp chaite med kokosolja och mjölk.Ja, e-ciggen/vapen också så klart.

Ha en bra kväll allihop!

