Etiketter

,

I dag var det sista dagen på praktiken innan sommaren. Mitt i fikat som vi körde efter lunchen i dag (fick awesome presenter också, se nedan) ringde min handläggare på Försäkringskassan. Jag blev hur stressad som helst, för att jag ville fika med mina kollegor och det var bara 20 minuter tills tunnelbanan skulle gå…

Det är rätt stressigt att åka runt i Stockholm på bara SL-biljetter. Dessutom utan musik, vilket jag blir tokig på pga mina perceptionsstörningar. På centralen kunde jag knappt andas och tårarna var nära. Nu när jag är hemma är jag helt jävla utmattad. Köpte hörlurar under min sista vända i stan, Mötte upp mamma för inköp av nytt SL-kort.

Jag är helt förstörd. Hela dagen utan musik i öronen. Inte fan orkar jag med alla intryck och människor. Orkar bara inte!! Helt frustrerad…

Nu är det snart middagsdags. Det blir fryspizza med tomat och mozarella!

