Etiketter

, , , ,

Jag blev illa berörd när någon hade kommenterat på Joannas blogg när hon berättar om ett av sina stora specialintressen – speedway. Personen hade skrivit att hon bör skaffa ett liv. Det vore ju ungefär som att säga det till mig när det gäller två av mina specialintressen Thåström och böcker (exempelvis).

Nu är det så att jag har haft flera specialintressen genom åren. När jag var liten kunde jag allt om Snövit, enligt mina föräldrar. Under mina tidiga tonår var jag superintresserad av fotboll och innebandy. Sedan när jag var 14 började jag bli enormt intresserad av Thåström, vilket jag fortfarande är. Jag har alltid varit väldigt intresserad av böcker och skrivande. Jag började att skriva dagbok innan jag var 10 år. Det ska väl tilläggas att jag har varit väldigt intresserad av musik och älskar att gå på konserter sedan jag var 14. Min första konsert var Thåström på Tantolunden (22 juli 2006). Då var jag 15 år. Sedan den åldern har jag alltid velat ha en alternativ stil.

I det här inlägget har jag berättat lite om mina egna specialintressen. Hoppas att ni tyckte att det var intressant. Om det väckte någon tanke eller fundering, dela gärna med dig!

 

