Etiketter

,

När jag vaknade, typ vid 11, låg jag i sängen och knappade på telefonen. Rätt som det var ringde Fridish och ville ses. Eftersom jag också ville ses gick jag upp och tog buss och pendel till stan. Hihi, jag fick alla hjärtans dag-presenter av henne. <33 Några stycken naturgodisar med yoghurt överdrag, en mini-kitkat och följande örhängen (nitarna) i tre färger!! :D Tack hjärtat! <33

20160214_181723

Av mig fick hon en påse salt och blandat samt en rosa tändare! ;)

När jag kom hem var det städdags. Massor med papper har sorterats. Personalen städade i köket och hyllor/lådor. Sedan fikade vi. Efter det var det dags att planera nästa vecka. Indisk mat som S på LSS-gruppboendet gjorde blev det till middag och till matlåda i morgon! Min TV-skärm muckar gräl efter städningen, så det lämnar vi över till personalen i morgon…. Haha.

Nu är det snart dags för husmöte här på LSS-gruppboendet. Det brukar vi ha på söndagar runt kl 19.

