Etiketter

, , , ,

20160205_163208
(bilden är tagen i hissen till habiliteringscenter Mörby)

Hey little ones!

I dag har det varit smått stressigt. Först praktik, sedan lunch med chefen för mitt boende, träning och möte med min psykolog på habiliteringscenter Mörby. Hon hade sammanställt allt material vi gått igenom. Det visade att jag hade många svårigheter (Aspergers syndrom), men även många tillgångar/starka sidor (egenskaper). På habiliteringscenter Stockholm sa de att jag har inte så mycket sociala problem. Då började jag gråta…

När jag pratade i telefon med Mamma på vägen hem bröts det gång på gång. Det är fel på min telefon. En gång sa jag (rubriken) högt i bussen. Direkt efter så bröts det. Alltså, HAHA!! Sedan bröts det igen – ”va faaaaaaaan!” Lite roligt var det i alla fall…

Sedan jag kom hem har jag kollat ”Friends” (under kedjetäcket), ätit middag, delat medicin och intagit medicin.

Sov gott folk (hihi)

 

 

