Etiketter

, , ,

I dag var alltså den första dagen på praktiken efter juluppehållet. Äntligen! Så skönt att vara tillbaka. Just nu håller jag på att klicka fram lite bra musik på youtube som jag kan ladda ner till min telefon, haha. Typ industrial style.

Dagen började som sagt med praktik. Sedan åkte jag och mötte upp Fridish (<3). Vi drog och bastade, vilket var skönt. Jag hatar dock det där ljudet som blir när man kastar vatten för att det ska bli varmare. Obehagligt, minst sagt.

Efter bastandet gick jag och simmade – 1 km blev det (bastu efter det). Det var ett tag sedan jag simmade, så det var skönt att komma igång igen.

Här hemma har jag inte gjort så mycket. Ätit middag och kollat på Scrubs. typ… Jag längtar till mina Solsidan-säsonger  kommer! Gaaah…

Äh, som sagt… Det rullar på. Fast ”som sagt” är ju lame-ass-lame. Det lät sådär. ”Det rullar på” är ju inte någonting jag brukar säga, men det just nu gör det nog det.

