Etiketter

, , ,

(haha, alltså jag fattar inte att jag inte har haft en sådan rubrik!!)

I dag var det den sista lediga dagen innan praktiken börjar, vilket känns väldigt skönt. Jag föredrar att ha rutiner och struktur, som vilken aspie som helst!

Jag tränade på gymmet i dag innan jag åkte och hälsade på Elisabeth (<3). Egentligen brukar jag ju träna med J eller E från MISA, men de var lediga. Det är ju tydligen trettondag jul i dag – that’s why det är korta tåg på tunnelbanan!

Det var mysigt att träffa Elisabeth. Prat och fika, typ. Hon har så himla snyggt hår, appråpå ingenting.. ;) <3

I går beställde jag hem de 4 första säsongerna av Solsidan. Haha oh my… Jag börjar bli besatt av en ny serie än Friends och Scrubs!! Solsidan here I come!

I morgon är det som sagt praktik. HERE I COME!! :D

 

 

