Etiketter

, ,

image

I dag har jag träffat Fridish (<3) . Vi har knatat runt lite i affärer, ätit lunch och handlat mat. Jag har köpt lite välbehövda saker hem. Typ munskölj och duschtvål. Det här med munskölj har jag aldrig riktigt fattat, men nu ska jag i alla fall testa… Och fan i mig skäms jag inte för det.. ;) Haha, min humor är ju priceless!

Väl hemma (efter att ha släpat hem mat bland annat) har jag lyssnat igenom en Thåström-CD och ätit pastasallad. Dessutom har jag druckit citronte ur min hemgjorda kopp och ätit godis. Samtidigt som detta har jag kollat på det där programmet på tv4 om bakom kulisserna på Solsidan. Jag har blivit lite kär i den serien. De enda serierna som jag verkligen har varit och är besatt av är Friends och Scrubs. Dags för en ny kanske?

Later, dude!

 

 

