Etiketter

, , ,

Well… Praktik i dag. Sista timmen åkte jag och K till Hallonbergen och hämtade keramik som elever på skolan hade gjort. Spännande (och inte bara för att jag fick åka sista sträckan med buss 118, som den SL-nörden jag är).

På väg till MISA efter lunchen sprang jag på E, finaste! <3 Det var ett tag sedan. Fast jag egentligen hade lite halvt bråttom så tog vi en kaffe och snackade. Välbehövligt. Det var ju fan nästan två år sedan vi träffades.

Jag var ju som sagt lite sen till MISA-mötet. Anyway… J och jag läste igenom genomförandeplanen och jag skrev på. Mitt beslut för träningskort har ju äntligen kommit med psoten, sån vi ringde och kollade när utbetalningen skulle komma.

Sedan mötte jag upp Finaste Fridish! <3 Vi hängde ett tag och sedan åkte jag hem.

Väl hemma har jag kollat Scrubs and so on. Snart är det dags att sova (om jag inte ska somna på tunnelbanan/pendeltåget i morgon).

God natt

