Etiketter

, , , , , ,

I går lunchade jag med en av mina högstadielärare. Superkul! Tack för en riktigt trevlig lunch (inkluderande sushi…).

Efter det tog jag tåget längre från hufvudstaden till famiiljen. Lillebrorsan P mötte upp mig vid tåget. Vi gjorde filodegsknyten med innehåll och garvade oss igenom några Scrubs-avsnitt. Lillebror J var med på slutet också, en riktig sötis den där med!

På kvällen kollade jag på ”Bron” med mamma och pappa. Jag gjorde hyfsad tidig kväll in alla fall. Väckt av pappa dagen därpå. Jag har nämligen svårt att vakna av veckarklockor, vaknar knappt av brandlarmet… Haha. Eller – det är kanske inte så kul…

Jag och lillebror P tog kaffe i morse och jag även frukost. Havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk. Scrubs också, off course. Så mysigt – jag refererar till inlägget innan.

Sedan åkte jag iväg till Fortsätt läsa inlägget nedan….

