Etiketter

,

Anyhow…

I dag har det varit praktik på biblioteket, som alla andra fredagar. Det var kul, som vanligt då. Haha, lunchen var dock knasig. Jag och K (min handledare på biblioteket) gick upp till folkhögskolans kafeteria och köpte lunch. När vi kom tillbaka till personalrummet där vi brukar äta lunch var det ett fat som en annan personal på folkhögskolan hade ställt fram med piroger. Det fanns med kött i och med fisk i, så det gällde att luska ut vilka som var vilka. Som ni kanske vet så är jag vegetarian (äter dock även fisk och skaldjur). Jag råkade ta en tugga av en pirog med kött i. Så jävla äckligt!! Haha. Flera av mina kollegor skrattade med mig. Egentligen var det ju rätt roligt, hihi.

Efter ”lunchen” åkte jag till habiliteringen och hade möte med psykologen som jag har gått till ett tag. Det var skönt att få prata av sig lite och mötet var givande. När mötet var slut tog jag mig en god moccalatte med extra shot på Espresso House. Det är jag värd för fan! ;)

Strax efter 15 kom jag hem. Jag och K (platsansvarig på LSS-gruppboendet) har varit och handlat. Nu på kvällen har vi som bor här och personalen haft husmöte, som vi alltid har på fredagar. Well, jag har inte varit mer på flera veckor. Jag har helt enkelt varit ute på annat.

Nu halvligger jag i min säng och ska göra kväll, om man säger så. Först blir det några avsnitt av ”Friends”. Ska lägga in alla mina räkningar först.

God natt alla! <3

(med rubriken menar jag att det trots allt inte har varit lika högt tempo som det brukar vara, typ)

