Etiketter

, ,

De senaste fyra dagarna har gått i ett svep..
Fredag: Praktik, läkarmöte, träffat Fridish, Ulf Lundell-spelning på Grönan med Pappa och hans brorsa.
Lördag: Häng på Rålis med Fridish, hennes kille och deras gäng hela dagen.
Söndag: Träffat Fridish och hennes kille i stan. Sedan träffade jag Jojjo.
Måndag: Tredje dagen på Hagabergs folkhögskola och Skaparkursen. Mötte sedan upp Sandra i stan och fikade på Espresso House. Efter det åt vi varsinn matlåda hemma hos henne.
20150831_171034 20150830_190516
Bild 1: Jag på Espresso House i går med Sandra! ;)
Bild 2: Jojjo på hennes balkong (eller balle, if you will, haha)

Well… I dag är det tisdag. Morgonen var stressig. Förutom allt annat som man ska hinna på morgonen lagade jag en matlåda, som jag inte hann med i går kväll. Dessutom skulle jag hinna ladda på mitt SL-kort. Närmaste ställe att ladda på var stängt, så jag smörade lite för busschauffören så att jag fick åka med till nästa ladda på-ställe. Suck, haha.

Väl på praktiken gick det bra. När jag skulle ta lunch kom underbaraste Fridish dit för min skull – för att jag kände mig så trött och stressad! <3 Stort tack till henne! Det vet hon.

Jag var hemma innan 14. Innan jag hoppade in i duschen tog jag itu med disken tillsammans med en personal. Sedan dess har jag krupit ner under kedjetäcket och kollat på ”Friends”. Snart ska jag laga middag.

Hugsies

