Etiketter

,

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen. Jag har inte riktigt haft någon inspiration om man säger så.

I helgen har jag varit hos familjen i norra Stockholms län. Det var ca 2 timmar att åka dit. Jag sov över tills i dag och nyligen tog jag den långa vägen hem igen. Det tog nästan all min energi. Direkt när jag kom hem åt jag middag. På vägen hem upptäckte jag att jag glömde min telefonladdare där. Jävla skit. Jag får väl åka till mamma eller pappas jobb i morgon och hämta den. Annars har jag haft det bra. Fast när det inte finns någonting att göra blir jag så rastlös. Jag har badat också!
20150815_170938 20150815_171150

Måendet är mestadels bra, så länge jag tar min medicin. I slutet av augusti har jag läkarsamtal med min psykläkare. Jag är lyckligt lottad att jag har en så otroligt bra läkare!

På onsdag börjar praktiken igen. Det ska bli så himla roligt! Måndagen därpå börjar jag skaparkursen på Hagabergs folkhögskola i Södertälje. Det ska också bli grymt kul!

Nu väntar jag på Jojjo. Hon ska sova här! <3

Hugsies

