Etiketter

, , ,

Jag hann ju verkligen inte blogga varken i går eller i förrgår.  Fullt ös – medvetslös. I måndags träffade jag som sagt Ylle. Sedan gjorde jag ett ärende med Fridish. Efter det skulle jag gå på The Offspring med Jojjo på Grönan. Vi kom in, men det hände en sak som gjorde att vi var tvungna att gå. Jag sov hos Jojjo måndag till tisdag. PÅ kvälleen skrattade vi så att vi fick ont i magen, haha.

På tisdagen åkte jag in till stan för att träffa Fridish. <3 Sedan åkte jag hem till Sandra och efter det åkte vi till Grönan och såg Molly Sandéns konsert. Vad gör man inte för sina vänner liksom?! Haha. <3

I dag tog jag verkligen sovmorgon. Hittills har jag bara tagit det lugnt. K är tillbaka från sin semester. Trevligt, trevligt! Snart ska jag in till stan och träffa mamma. Det blir nice! I kväll ska jag på karaokebar med Elisabeth, yay! <3

Livet flyter på ganska bra ny för tiden. Om en vecka börjar praktiken igen! Det ska bli så himla kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen och åka in till stan och träffa morsan i egen hög person! <3

