Etiketter

Jag tror att det är första dagen på länge som jag inte har haft någon tid att passa, vilket gör mig rätt uttråkad. Nja, kanske inte uttråkad, men lite stressad. Det känns inte riktigt bra, så att säga. Trots allt så har jag tagit mig iväg och simmat, för första gången på länge. Jag var ju förkyld i 1-2 veckor. Så har jag ju haft mens också. Sedan var jag ju inlagd en vecka också för nästan en månad sedan. Hinder som jag inte har rått för.

När jag kom hem åt jag mat och kollade på ”Friends”. Nu sitter jag och lyssnar på ”Saaris electro-playlist” på spotify! Dels för att jag hade lust och dels för att hon och Mary gifte sig i dag! Stort grattis! <3 (skickade en grattis på bröllopsdagen-hälsning på facebook också <3)

Även om det var jobbigt att inte ha en tid att passa i dag, så är det bannemig bara att blicka framåt. Detta ska inte få mig att falla! Så fan heller! Aldrig. Pepp, pepp, pepp! I morgon ska jag träffa Johanna L. Det blir nice! <3 

Vi hörs

