Etiketter

,

20150616_141654

I går var jag i stan med Karin! Var ett tag sedan sist. Värsta mysdagen! Vi  Jag tog ett tag runt hennes förra kvarter, way back! Hon bjöd mig på glass och kaffe. Dessutom fick jag en födelsedagspresent! En sjal och två Marabou-chokladkakor. Jag köpte fem begagnade Beck-filmer också, yeah! Härlig dag! <3

20150616_182852

Den här selfien tog jag när jag kom hem. Score! Jag kollade på en av Beck-filmerna på kvällen med folk på LSS-gruppboendet.

Den här dagen har varit helt okej. Jag träffade min sjukgymnast som hjälper mig med min fot. Det var väl sådär – jag tycker att hon är lite jobbig som person… Vi klickar inte!

Trots detta har jag ändå mått ganska bra, även fast jag har mens. Jag har pratat med Y i telefon, rätt länge. Jag saknar våra långa samtal! <3

Hugsies

