Etiketter

, , ,

Ja, jag vet – jag har knappt hunnit blogga de två senaste dagarna. Samma dag som Marilyn Manson-spelningen var hade jag också ett möte på OCD-enheten. L från LSS-gruppboendet var med då också. Mötet gick bra och jag fick två hemläxor med mig hem. Efter mötet tog vi oss en fika på Espresso House. Jag tog en vaniljlatte och en chokladboll. Vi hängde ett tag vid Björns trädgård vid Medis och diskuterade hemläxorna och annat. Sedan väntade jag in K och J från boendet för att sedan åka till grönan.

Konserten var grym och jag hoppade och diggade mycket, haha. Vi tog också i kö till hamburgerstället i ca 1,5 timmar där K och J skulle äta. Jag åt fish and chips i kön.

Vi var hemma på boendet strax innan 00. Jag och K gick igenom när jag ska göra hemläxorna fram till nästa möte på OCD-enheten, som är på måndag.

Jag vaknade utslagen på torsdag. Sedan åkte jag till stan och träffade Fridish. Hon tröstade mig. Jag var trött och ledsen. <3 Jag simmade också i går.

Nu väntar jag på att min arbetsterapeut ska komma hit på hembesök. Vi ska laga mat!

Vi hörs

