Etiketter

,

Det har varit aningen körigt de senaste dagarna. Jag känner att jag inte riktigt har fått vila upp mig efter den hektiska helgen. I morgon ska jag inte till praktiken. Jag tog ledigt eftersom lillebror P tar studenten! Jag är så stolt över min sötis! Fast innan det ska jag sova, för jag behöver inte gå upp förrän 9:30 i morgon (det blir lite sovmorgon!). Fridish kommer också att vara med på mottagningen för lillebror P, yay! <3

I dag var jag på praktiken! På eftermiddagen kom de från MISA och följde upp. Jag fick träffa den arbetskonsulenten som kommer att ersätta den jag hade förut (för att jag ville det). Det kändes som att vi klickade bra, så jag är lättad.

Efter mötet åkte jag och simmade. Sedan fick jag skjuts hem av några från boendet som var i närheten.

Nu ska jag sova. God natt på er

