Etiketter

Denna dag på praktiken var den sista innan påskledigheten (dessutom är jag ledig hela nästa vecka). Efter praktiken gick jag in på en mataffär och handlade lite. Jag vill inte ha för mycket i kylskåpet, eftersom jag ska vara hos familjen lördag-måndag (över påsken).

På bussen satt det en kille bredvid mig. Han hade sin väska i knäet, som låg lite över mitt ben. När väskan åkte lite åt sidan såg jag att han kände med handen högt upp på mitt lår (jag trodde att det var väskan som kändes). Jag hade i alla fall tillräckligt med självrespekt för att resa mig upp och gå bakåt i bussen och sätta mig där. Dock önskar jag att jag hade vågat säga till honom. Detta gav mig i alla fall ångest. Vilken jävla idiot! Vad har han egentligen för rätt att ta på mig?!

Jag var upprörd på resten av vägen hem. Väl hemma ringde jag mamma och pratade med henne samt pappa. Sedan värmde jag en pizza i ugnen. Jag åt och kollade på ”Friends”. Det känns lite bättre nu i alla fall.

